Організм відчуває стрес від роботи частіше, ніж ви думаєте – причини не завжди можуть бути очевидними.
Змінивши наступні пункти, можна зробити робочий тиждень дещо легшим.
Ви весь час сидите
Лікарі університетської мережі охорони здоров’я в Торонто 16 років вивчали взаємозв’язок сидячого способу життя і смертності і дійшли наступного висновку: якщо сидіти щодня понад 8 годин, це може привести до діабету і хвороб серця. Є кілька способів допомогти своєму організму: ставити будильник і робити невелику розминку щогодини, залишати машину подалі від офісу, щоб довше йти, або відповідати на всі дзвінки навстоячки.
Ви пропускаєте обід
Навіть при великій завантаженості вам необхідно виділяти на обідню перерву хоча би 30 хвилин. Гадаєте, що відповідати на листи й обідати одночасно – чудовий спосіб заощадити час? Організму від цього більше шкоди, ніж користі. Під час такого ланчу за комп’ютером людина не помічає смаку їжі або зовсім не звертає уваги, що вона їсть. Потім відчуття голоду швидко повернеться, і за вечерею вам загрожує переїдання. Згодом це може привести до зайвої ваги.
Ви відповідаєте на пошту перед сном
Якщо посада вимагає постійної залученості, встановіть для себе правило – наприклад, не відкривати робочу пошту за дві години до сну. Згідно з дослідженням Мічиганського університету, використання смартфона в робочих цілях після дев’ятої вечора прямо пов’язане зі станом втоми і зниженою працездатності на наступний день. Перевірка робочої пошти поза офісом робить людей дратівливішими. Вчені Техаського університету провели наступний експеримент – вони спостерігали за реакцією людей на листи, які прийшли вже після закінчення робочого дня. Одержувачі відчували спалахи агресії, які в підсумку провокували конфлікти і вдома, й на роботі. Виявилося, важко зберігати конструктивні відносини з відправниками тих самих пізніх листів.
Ви часто затримуєтеся на роботі
Люди, які тижнями працюють понаднормово, часто зізнаються в сильній втомі. Їм здається, якщо спати менше годин, можна виконати більше завдань, але при такому режимі концентрація стає все гіршою, а продуктивність помітно знижується. Психологи з університету Турку провели дослідження і довели, що відсутність сну чи неякісний сон призводять до когнітивних порушень: прогалин у пам’яті, нездатності приймати рішення, розсіяної уваги. Якщо йти вчасно не виходить, спробуйте встановити межу – о котрій ви обов’язково повинні вимкнути комп’ютер, щоб залишилося достатньо часу на відпочинок.
Джерело
Немає коментарів:
Дописати коментар