Південнокорейський автомобільний виробник КІА використав у рекламі український "Щедрик" Миколи Леонтовича.
Вже другий тиждень на американському телебаченні й магазинах передсвятковий настрій. Й ніби до Різдва ще більше місяця, але відчуття свята, що наближається посилюється щодня.
А ще й з неперевершеним «Щедриком» Миколи Леонтовича! Компанія КІА використала мелодію різдвяних дзвіночків у своїй передноворічній рекламі.
"Щедрик" - різдвяна українська пісню. Стала популярною завдяки обробці Миколи Леонтовича. У світі вона відома як "колядка дзвонів": Carol of the Bells, Ukrainian Bell Carol, Ukrainian Carol. Композицію використовували у серіалах "Сімпсони", "Менталіст", фільмах "Сам удома", "Сімейка Адамсів", рекламі Garmin, Sears, Kmart, Dell тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар