2017/11/27

Руслана розповіла, навіщо їздила в окупований Донецьк

Українська співачка відвідала окуповані території п'ять разів





 Знаменита українська виконавиця і переможниця Євробачення -2004 Руслана Лижичко розповіла, що вже 5 раз відвідала Донецьк, після того, як він став підконтрольним незаконним бандформуванням. Про це вона розповіла в інтерв'ю "Громадському". 

Співачка розповіла, що їздила на окуповані території, щоб закликати до мирного процесу. "Я дію від власного імені, дію від серця. Наді мною немає ані політичної сили, ані політичних намірів. Все, що я роблю, я роблю, як відомий голос, який можуть почути", - так пояснює Руслана свої поїздки і зізнається, що користується популярністю, щоб допомагати з тими проблемами, на які ніхто не звертає уваги.

 "Я намагаюся користуватися популярністю, щоб допомагати з тими проблемами, якими, як я бачу, ніхто не займається. Коли постало питання звільнення військовополонених, мені було страшно, в мене було таке враження, що це нікому так не болить, як мені", - поділилася співачка.

Руслана Лижичко розповіла, що за кілька днів до Іловайського котла вона перебувала біля Адміністрації президента і після того, як дізналася про трагедію, однією з перших поїхала в Донецьк.

"У мене був концерт у Дніпрі для військових, там я зустрілася з офіцерським корпусом. Я сама просила взяти мене для того, щоб привезти хлопців, які потрапили в полон після Іловайська. Перша поїздка була пов'язана з трагедією під Іловайськом. Мені було дико, що ми формуємо армію, але не опікуємося кожним солдатом. Нам все одно, що сталося з тим одним українським солдатом, який, наприклад, потрапив у полон. Це не армія! У нас не буде сильної армії, якщо ми не будемо боротися за кожного свого воїна", - поділилася спогадами співачка.

Руслана розповіла, що відвідала Донецьк вже 5 разів. "Я їздила в Донецьк п'ять разів. Після Іловайська мені хотілося дати яку-небудь інформацію людям, тому що, на той момент, розгорталась одна з найбільших інформаційних воєн. Нас тоді всіх раструсили, розлютили. Тоді, напевно, хотіли розігнати війну по повній програмі. Не вийшло", - розповіла співачка і додала, що змогла вивезти з полону 42 українських вояків.

"Особисто привезла з собою 42-х хлопців, двоє з них були батьками ще ненароджених дітей. Я щаслива, що це вийшло, навіть ціною критики. Та й це не мало значення. Один з вояків –це снайпер з батальйону "Донбас", двоюрідний брат співачки Євгенії Власової. Вона мені зателефонувала і сказала: "Я тебе дуже, дуже прошу: зроби все, що можеш, тому що мене ніхто не чує і ніхто мені не допоможе. Мій брат там".

І я поїхала заради одного нашого снайпера. І я привезла одного нашого снайпера! Сепаратисти снайперів не відпускали. Як я його привезла – досі не знаю", - розповіла Руслана Лижичко про порятунок двоюрідного брата співачки Євгенії Власової.

Немає коментарів: