2017/09/08

"Друга Ріка" презентували свій кращий трек

«Ти є я» - останній сингл групи перед виходом нової платівки.



Тепер можна сказати з упевненістю, що нова платівка групи «Друга Ріка» буде рок. Новий сингл «Ти є я» - це драйвовий поп-рок з домішками інді. Довгоочікуваний для команди трек отримав навіть дві назви: офіційне, про який все зрозуміло без додаткових коментарів, і ще одне - «Cu r va»
Curva - в перекладі з іспанського «крива», на мові ж групи - «бездоганна». Це трек про любов, яка приходить тоді, коли її чекаєш найменше. Емоційний стан без якого, ймовірно, могло б бути і краще, але від якого ніхто не застрахований.

«На цей раз все на подив легко. Просто, це - найкраща пісня, яку хтось колись написав. І ми дякуємо, що Боги і музи вибрали для неї саме нас. Правда, я не розумію, чому і за що? Мабуть тому, що «Ті є я» - Валерій Харчишин, фронтмен групи «Друга Ріка», пише viva
Трек «Ті є я», як і попередні сингли «Монстр» і «Ангел», увійдуть до нової платівки гурту - «Піраміда». Реліз першого за три роки лонгплею запланований на кінець 2017.


Немає коментарів: