2017/09/14

Євген Толочний зняв кліп на пісню "Твоє ім'я"

Фіналіст шоу "Голос країни", соліст групи "Скрябін" Євген Толочний зняв кліп на пісню " Твоє ім'я " в Нью-Йорку і Києві.




Євген Толочний, що працює зараз під сценічним ім'ям TOLO4NYI, представив новий кліп.



"Відео складається з двох історій, знятих різними режисерами. Першу частину знімали з Кирилом Матюшенко в Нью-Йорку в лютому 2017. Невеликою командою поїхали в Америку, орендувати техніку і гуляли, закохані в це неймовірне місто.

Головна героїня кліпу - прекрасна Елла Петрушко, не тільки круто працює в кадрі, а й ідеально знає Нью-Йорк і допомогла нам з вибором локацій. Ми на жаль не встигли відзняти все, що запланували в той день. За кадром залишився новенький Ford Mustang, який нам дістався безкоштовно для зйомки. Буває).

Другу частину кліпу  знімали з Павлом Безекіним в Києві цього літа, сюжетна лінія проста і емоційна, це такі собі примари жінок і мене самого в дзеркальному відображенні. Це різний я, з різними емоціями і спогадами ".

"Ця пісня - продовжує артист, - початок мого нового етапу. По-перше, вона українською мовою. Кілька років я пишу пісні на різних мовах, а зараз почав писати українською, просто так відчуваю. У минулому році у мене був концерт у Києві, і людям сподобався трек "Твоє имя", тому я вирішив не звертати увагу на те, що пісня занадто лірична, вона стала першим синглом нового альбому. Результатом я задоволений, трек досить точно передає мій емоційний стан зараз ".
viva

Немає коментарів: