Мінінформполітики разом з ініціативою "GoGlobal" запустило кампанію під гаслом "Вивчи англійську та пізнай світ".
У мотиваційних роликах використали образи Лесі Українки, Григорія Сковороди, Дарта Вейдера та Гаррі Поттера. Вони в гумористичній формі закликають вивчити англійську, повідомляє "5 канал".
Ілюстрації безкоштовно виконали волонтери.
"Англійська мова не має бути метою, англійська мова – це просто інструмент, який допомагає нам відкривати можливості, які пропонує цей світ… У минулому році, за результатами дослідження TNS– 34% почали вивчати англійську у минулому році. Ми сподіваємося, що в цьому році цей відсоток значно підвищиться", – пояснює піар-менеджер ініціативи "GoGlobal" Катерина Черепніна.
"На нашу думку, цінність вивчення іноземних мов, зокрема, англійської, вона надзвичайно важлива саме для підвищення мобільності всередині суспільства, для підвищення зростання професійного, саме для прискорення появи нових соціальних ліфтів і так далі. Тобто саме англійська мова, автомобілі, грубо кажучи, доступна освіта – це ті інструменти, які підвищують соціальну глибину суспільства", - каже держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко.
Немає коментарів:
Дописати коментар