2019/01/17

Настоятель Лаври: Убив чотирьох своїм прокляттям

Настоятель Києво-Печерської Лаври митрополит Павло в інтерв'ю зізнався, що насилав смертельне прокляття.




Митрополит Павло заявив, що мова йде про людей, які чинили опір виселенню з музейних майстерень на території монастиря, передає Укрінформ



"У нас були дуже відкриті дебати, я сказав, що помруть, якщо не підуть. І в цей день три людини померли. Після цього вони написали відкритий лист-скаргу на мене блаженнішому митрополиту Володимиру. Я бачу, що у блаженнішого йдуть іскри з очей. Це я ніжно так кажу. І він мені сказав, що ви собі дозволяєте, ви прокляли музейників. Я повертаюся і кажу: "До вечора всі помрете. В ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа". Ну, правда, ще один чоловік помер. Вони швиденько все змилися", - розповів Павло.

Немає коментарів: