2019/01/09

"Мій батько будує там свою імперію": продюсер Любоди зробила дивну заяву про Україну

Продюсер скандальної української співачки Світлани Лободи Нателла Крапівіна розповіла, чому вони відмовилися від концертів в Україні та практично не відвідують її.






Крапівіна вказала, що не вважає Україну своєю батьківщиною, незважаючи на те, що прожила в країні більшу частину свого життя. Про це вона розповіла в програмі "Емпатія Манучо", випуск якої опублікований на YouTube.



"Ми не їздимо в Україну. Мене все влаштовує, у нас географія від Калінінграда до Нью-Йорка. Особисто я жодну батьківщину не зраджувала. Батьківщини у мене немає, можете вважати мене не патріотом. Моя батьківщина там, де моя родина", – заявила Крапівіна.

Також відомий продюсер додала, що дуже добре ставиться до України, адже там живе вся її сім'я.

"При цьому я дуже люблю українців, люблю Київ і все, що у мене там було. У мене в Україні народилася дитина, мій батько будує там свою імперію – він один із найсерйозніших бізнесменів у країні. Вся сім'я моя в Україні, тому зв'язок мій із нею нерозривний", – висловилася продюсер Лободи.

"У Росії ми зі Світланою відчуваємо себе "своїми". Звичайно, з нами дружать, нас приймають, але спочатку багато років не хотіли приймати. Тільки після виходу пісні "К черту любовь" Лобода стала в Росії "своєю" , – підсумувала Нателла.

Немає коментарів: