2017/06/14

"Дніпро" у Першій лізі може замінити команда з села

Дніпровців можуть замінити на команду з села Зоря Одеської області 





Футбольний клуб "Дніпро" у Першій лізі може замінити команда "Балкани". Клуб з Одеської області посідає четверту сходинку чемпіонату Другої ліги.



Як повідомляє Footballua.tv, такі вимоги ФІФА висунула з-за боргів "Дніпра".

Андрій Пархоменко, головний тренер "Балкан", впевнений, що команда зможе виступати у Першій лізі. "Я, тренер, працював у "Дністрі", ФК "Одеса", ФК "Сахалін" - це все були клуби Першої ліги. Я збирав команду кожні півроку – наприклад, у ФК "Одеса". Я знаю Першу лігу і знаю, як там грати", - пояснив Пархоменко.

За словами тренера, у "Балкан" є фінансова стабільність. "Я не кажу, що ми мільйонери, але ми твердо стоїмо на ногах. У нас є стабільність – це найголовніше. Я думаю, що ми можемо спробувати", - розповів Пархоменко.

Немає коментарів: