2018/11/28

"Над Україною": Переможниця "Голос країни" випустила дебютний кліп

В ідею ролика було вкладено об'єднання автентичної України з її сучасністю








У світ вийшла дебютна відео-робота переможниці шоу Голос країни Олени Луценко на пісню "Над Україною".

"Над Україною" – перша авторська робота переможниці популярного талант-шоу Голос Країни Олени Луценко. Над створенням пісні та відео працювала велика команда професіоналів – MIXO Production. Над зйомками кліпу працювали дві знімальні групи, а екранізувати дебютну роботу Олени Луценко взявся молодий та талановитий режисер Олександр Махач. Для екранізації композиції "Над Україною" було задіяно три локації: музей української архітектури Пирогово, Ботанічний Сад та будівля Бізнес-Центру. Шикарну танцювальну постановку для кліпу зробив національний академічний ансамбль танцю імені Павла Вірського.



У відео-роботі «Над Україною» Олена Луценко примірила на себе два образи: традиційної української дівчини й також провела експеримент, який був зовсім неочікуваним для прихильників співачки, – заплела волосся у афрокосички, поєднам тим самим, в одне ціле, традиційну та сучасну Україну.

""Над Україною" – для мене дуже важлива робота! Перша пісня – це мій перший, але впевнений крок до мрії. В цю роботу було вкладено багато зусиль, не тільки моїх, але й всієї команди, яка мені допомагала.  Я люблю Україну та пишаюсь нею. Тому, мені би дуже хотілося, щоб ця пісня несла із собою тільки радість, любов та світло" – розповідає співачка Олена Луценко.

В ідею кліпу було вкладено поєднання аутентичної України з її сучасністю. Танці серед колон Бізнес-Центру, смілива Олени Луценко, але при цьому традиційний український наряд, символізують будівництво та відродження нової України.

"Завдяки цій пісні я заново закохався в свою країну. Я знову усвідомив яке багатство у нас під ногами. Ця пісня, як відповідь на запитання, чому я тут, а не десь там. Новий образ Олени – це новий сучасний образ України. Молода, гарна, стильна, модна. І в той же час зберегла колорит, традиції, народну самобутність та культуру. На мій погляд, це сучасна народна пісня, яку повинна знати вся країна" – ділиться враженнями відомий музикант та наставник Олени Луценко на шоу Голос Країни Сергій Бабкін.
Джерело


Немає коментарів: