2018/11/20

Може то хакери: Полунін ошелешив скандальною заявою про Путіна

Сьогодні український танцівник святкує свій день народження




Відомий український танцівник Сергій Полунін, який недавно представляв в Україні фільм про себе, просто ошелешив своєю публікацією в Instagram. Танцівник, який сьогодні святкує свій день народження, написав ... про президента Росії Володимира Путіна.

Сергій Полунін зазначив, що ще з дитинства бачив у Путіні "світло", а всі побажання він хотів би перенаправити саме президенту РФ. Артист вважає, що в деяких частинах світу ЗМІ ставляться до Путіна несправедливо.



"Я був раніше в такому ж становищі і знаю на собі це відчуття. Ніхто не заслуговує на те, щоб з ним поводилися погано або несправедливо. Коли я був дитиною, я бачив у Путіні світло і бачу зараз. Володимира я буду завжди захищати своєю енергією і любов'ю", – заявив Полунін.

Варто відзначити, що в мережі відразу вибухнув справжній скандал. Користувачі мережі відразу відреагували на такий пост досить емоційно. Багато різко висловилися на адресу Сергія Полуніна. "Давайте відноситься до нього з любов'ю, а він нехай розстрілює далі, при чому байдуже чиїх, своїх чи", "Я дуже розчарована, навіщо ви лізете в політику", "Дуже несподівана заява", "Може його хто зламав?" – пишуть користувачі мережі.
Джерело

Немає коментарів: