2018/09/12

Джамала презентувала кліп на пісню "Крила"

Відео розповідає про віру в себе і підтримку



Українська співачка Джамала представила кліп на пісню "Крила". Зйомки відео відбувалися в Києві на заводі "Кузня на Рибальському", у Національному художньому музеї України, в Палаці культури ім. С. П. Корольова і на одній з вулиць Дарницького району. Режисером стала Ганна Копилова, яка раніше зробила для співачки ролик на пісню "Шлях додому".



За словами Джамали, її пісня про те, що кожен з нас потребує підтримки близьких людей. "Я не люблю поняття selfmade, тому що, на мою думку, воно неправдиве і підносить нас над іншими. Ми народжуємося в певних сім'ях, батьки скеровують нас, виховують, вкладають у нас свою любов. На кожному етапі нашого життя зустрічаються люди, які нам допомагають, надихають і окриляють. Особливо це важливо у важкі хвилини, коли ти сидиш і думаєш: "Ну, чому я? Чому саме мені випадають найскладніші випробування? Чому інші люди живуть щасливо, а я такий нещасний?" У ці хвилини тобі й потрібні ці крила, чи-то віра, ангел або кохана людина поруч", - розповіла співачка.

За словами Ганни Копилової, в основу відеоряду лягла та сама ідея. "У кліпі діти йдуть до своєї мети, незважаючи на обставини, в яких вони опиняються. Їм важко, страшно, але вони знаходять сили. Мені здається, що кліп вийшов доволі оптимістичним, чого в нашому житті так не вистачає", - вважає режисер.

Джерело: 112.ua

Немає коментарів: