2018/01/22

"Не питай": Ірина Білик випустила новий кліп

Легенда українського шоу-бізнесу Ірина Білик випустила новий кліп на пісню «Не питай», в якому перенесла глядача в світ фантазій.




Пісня Ірини Білик «Не питай» увійшла до нового альбому «Без гриму», випущений влітку 2017 року. Лірична, чуттєва композиція знайшла свої обриси з легкої руки режисера Юрія Двіжона (Dvizhon), з яким співачка вже працювала над кліпом «Чарівники».



«Іра - це той артист, який дуже швидко погоджується на експерименти, завжди дає шанс. Якщо ти його одного разу виправдав, то далі вона підтримає будь-які твої починання та ідеї. Так сталося і з цією роботою. До кінця розуміли, як вона буде виглядати в фіналі, тільки я і один оператор Серж Бандерас. Я дуже щасливий, що «Не питай» стала моєю другою роботою для Ірини Білик. Доторкнутися до її крихкого світу для мене велика честь »- поділився режисер Юра Двіжон.

Візуальний ряд кліпу - це сон, в якому хмари диму огортають наші фантазії і думки. Іноді зі своєю любов'ю можна зустрітися тільки там. Ми думаємо про людину, нам сниться, що вона поруч, але це всього лише сон.

У новому кліпі Ірина Білик виглядає ще краще, ніж раніше: приталений фасон одягу підкреслив осину талію співачки, а великі плани продемонстрували її ідеальну шкіру без єдиної зморщечки.
«Я сама не очікувала, що через рік після виходу пісні в ефір мої шанувальники будуть закидати мене листами з проханнями зняти кліп саме на «Не питай», і ось через рік режисер Юрій Двіжон запропонував мені ідею для відео. Мені сподобалося, що в цьому кліпі я така, яка є в житті, без гриму і фальші. Я абсолютно щаслива, що тепер мої шанувальники зможуть не тільки слухати цю пісню, а й дивитися кліп і насолоджуватися ним », - поділилася Ірина Білик.
Джерело

Немає коментарів: