2018/01/15

Пара з США схудла на 170 кілограмів і підкорила Instagram

Всього за два роки подружжя Лексі і Денні Рід скинули більше 150 кілограмів і змінилися до невпізнання. 




Етапи свого перетворення вони транслювали в Instagram-аккаунт, у якого понад півмільйона підписників.



Лексі і Денні Рід (Lexi and Danny Reed) були звичайною парою: вони полюбили один одного, одружилися і будували спільні плани на майбутнє. Єдина проблема полягала в тому, що обидва вони страждали ожирінням. За два роки їм вдалося скинути більше половини ваги і змінитися до невпізнання. Зараз вони надихають своїх фанатів в Instagram, яких вже понад півмільйона.



Коли молоді люди одружилися, наречена важила 220, а наречений - 130 кілограмів. Крім труднощів з підбором одягу, пара переживала серйозні проблеми зі здоров'ям.



«Я прокидалася вранці, і в мене боліли суглоби. Я швидко втомлювалася, у мене була важка задишка », - розповіла Лексі. За словами Денні, кожен день вони з'їдали близько 6000 кілокалорій, а їх раціон складався з смажених у фритюрі страв і напівфабрикатів. Напередодні 2016 року пара пообіцяла собі почати вести здоровий спосіб життя і скинути вагу.


Перш за все подружжя відмовилося від свого звичного раціону: незважаючи на те, що вони не любили готувати, Лексі і Денні почали їсти домашню їжу, стежити за калоріями і перестали вживати алкоголь. Потім пара вирішила додати заняття в тренажерному залі:

«Якщо спочатку люди витріщалися на мене з-за моїх розмірів, то потім - через те, що я була найпрацелюбнішим спортсменом в залі», - розповіла Лексі.




Спочатку вправи давалися важко, але подружжя вперто продовжували кардіотреніровки, зупиняючись, лише щоб відновити дихання. На додаток до спортзалу пара почала ходити пішки і кататися на велосипедах. В результаті правильне харчування і спорт зробили свою справу.

«Справа не в вазі, якої ви досягнете, а в способі життя. Я ніколи не прагнула бути худою, я хотіла бути здоровою ».


Зараз Лексі і Дені продовжують тренуватися і мотивувати своїх шанувальників в Instagram. Значна втрата ваги зробила їх більш здоровими, і тепер вони планують завести дитину.
Джерело

Немає коментарів: