2018/01/04

Андрій Данилко виправдав Пореченкова, який стріляв в українських воїнів

Відомий співак, шоумен і продюсер Андрій Данилко виступив проти заборони російських серіалів в Україні та неоднозначно висловився про одіозного російського актора Михайла Пореченкова.




У програмі "Гордон" Андрій Данилко, який розважав росіян у новорічну ніч, заявив, що погано ставиться до заборони на в'їзд в Україну російським артистам.
Данилко також виправдав актора Михайла Пореченкова, який на Донбасі стріляв з кулемета в бік українських військових.

"Колись була ситуація, я якраз був у Ростові і бачив його в готелі. Він був дуже напідпитку. І він дуже переживав через те, що відбувається. Зрозуміло, що він зробив дурість. Він же не ідіот. Він зробив дурість, але він це дуже сильно переживав. Він зайшов до себе в номер, а я ж кажу, ми не знайомі, я відчув, що у мене не було до нього ніякої злості. Вчинок жахливий, це жах просто. Він не очікував на таку реакцію. Залив себе і пішов плакати", – розказав Данилко.

Співак також назвав жахливими дії росіян, які підписали лист на підтримку анексії Криму. "Звичайно, це жахливо, і вони самі це розуміють. Але вони – залежні люди", – додав він.

На запитання, чи треба забороняти російські фільми та серіали в Україні, Андрій Данилко категорично відповів "ні".

Навіщо їх забороняти? Якщо ти можеш взяти, зайти в інтернет. Я подивлюся "Ліквідацію" і без ваших заборон. Ну така дурість, вам нема чого робити? Ну навіщо це? Що це вирішить? Піднімайте виробництво, звичайно, робіть фільми. Я тільки "за". Але забороняти... – обурився співак.
Джерело

Немає коментарів: