2017/07/06

15 передбачень Білла Гейтса з 1999 року, які збулися

У 1999 році Білл Гейтс написав книгу «Бізнес зі швидкістю думки» ( «Business @ the Speed ​​of Thought»), в якій зробив 15 сміливих і фантастичних, на ті часи, пророкувань про технологічне майбутнє, пише Business Insider.




1. Сайти для порівняння цін

Передбачення: «З'являться автоматичні сервіси для порівняння цін в магазинах. Вони дозволять людям бачити ціни з різних сайтів і без зайвих зусиль знаходити найдешевший продукт, незалежно від галузі ».

Сьогодні: Можна пошукати потрібний товар через Google або Amazon і отримати різні ціни на один і той же товар. Ресурси, на кшталт NextTag і PriceGrabber, спеціально створені для порівняння цін.

2. Мобільні пристрої

Передбачення: «Люди будуть носити з собою невеликі пристрої, які дозволять їм весь час залишатися на зв'язку і використовувати комп'ютери, де б вони не знаходилися. Вони зможуть перевіряти новини, подивитися на заброньовані рейси, отримувати інформацію з фінансових ринків, за суті, робити все що завгодно на цих пристроях ».

Сьогодні: Так, Білл передбачив смартфони.

3. Онлайн платежі, банківські послуги і інтернет-медицина

Передбачення: «Люди будуть оплачувати рахунки, вирішувати свої фінансові проблеми і спілкуватися зі своїми лікарями онлайн».

Сьогодні: ІТ поки не зробили революції в охороні здоров'я так, як це зробив Uber в транспорті, але вже є сервіси, які дозволяють знайти лікаря, вивчити відгуки на нього і записатися на прийом. А стартапи One Medical і Forward намагаються змусити-таки великі дані працювати на медицину. Вони пропонують щомісячні абонементи за дистанційне відстеження стану здоров'я. Гроші ж можна отримати в борг на сайтах типу Lending Club і з легкістю зробити платіж через PayPal або Venmo.

4. Персональні асистенти і «інтернет речей»

Передбачення: «З'являться персональні асистенти. Вони з'єднають і синхронізують всі ваші пристрої, вдома або в офісі, і дозволять їм обмінюватись інформацією. Пристрій буде перевіряти вашу пошту або повідомлення і показувати інформацію, яка вам необхідна. Коли ви підете в магазин, то зможете сказати йому, яке блюдо хочете приготувати, а воно покаже список продуктів, які необхідно купити. Воно проінформує всі ваші пристрої про ваші покупки і розклад, щоб вони автоматично підлаштувалися під те, що Ви робите ».

Сьогодні: Google Now, «розумний» асистент, які працює на смартфоні, здається, рухається в цьому напрямку. У той же час пристрої, на зразок Nest, збирають дані про ваші щоденні заняття і автоматично коректують температуру в будинку. З'явилися асистенти, що керуються голосом, - це Amazon Alexa, Google Assistent, Siri. Їх можна попросити перевірити пошту або озвучити рецепт, поки ви готуєте.

5. Онлайн відеомоніторинг будинку

Передбачення: «Потокове відеоспостереження вашого будинку стане нормою і буде інформувати вас про те, хто приходив, поки ви були відсутні».

Сьогодні: У 2014 році Google купив Dropcam, творця камери для домашньої стеження, за $ 555 млн. Але це був тільки початок. Компанія Ring розробляє розумний дверний дзвінок з камерою, яка показує в онлайн режимі, хто прийшов. Є навіть камери, на кшталт PetCube, які контролюють лазерну указку, щоб ви могли грати з тваринам, поки вас немає (правда, краще так не робити: лазер занадто збуджує кішок і собак).

6. Соціальні медіа

Передбачення: «Приватні веб-сторінки для ваших друзів і членів сім'ї стануть нормою. Вони дозволять вам листуватися і планувати події ».

Сьогодні: Білл передбачив Facebook, Snapchat, Instagram, WhatsApp, Messenger, Telegram і багато інших сервісів.

7. Автоматизовані промо-акції

Передбачення: «Програма розуміє, що ви забронювали подорож і використовує цю інформацію, щоб запропонувати вам розваги на місці. Вона пропонує заходи, знижки та найнижчі ціни на все, чим ви хочете зайнятися ».

Сьогодні: Сайти для подорожей Expedia і Kayak роблять пропозиції на основі даних про попередні покупки. Реклама в Facebook показує рекламу, грунтуючись на місце розташування та інтереси користувачів. A сервіс з бронювання квартир Airbnb пропонує спеціальні тури, щоб ви змогли відчути себе місцевим жителем.

8. Сайти для обговорення спортивних матчів

Передбачення: «Такі сайти дозволять людям в реальному часі обговорювати матчів, які показують по телевізору, а також робити ставки на перемогу тієї чи іншої команди».

Сьогодні: Майже всі соціальні медіа мають таку функцію. Краще за всіх в цьому досяг успіху Twitter, який іноді навіть сам транслює матчі. Сайти, на кшталт ESPN, теж дозволяють вести дискусії.

9. Контекстна реклама

Передбачення: «Розумна реклама стане нормою для більшості пристроїв. Вони будуть знати ваші споживчі переваги і показувати рекламу, яка пов'язана з вашими інтересами ».

Сьогодні: Білл ще і контекстну рекламу передбачив. Google, Яндекс, Facebook освоїли цю науку досконало, і лобова реклама вже виглядає доісторичним досвідом з епохи телебачення.

10. Посилання на веб під час телетрансляцій

Передбачення: «Телемовлення буде з'єднуватися з інтернетом і пропонувати посилання на вебсайти, які пропонують додатковий контент на задану тему».

Сьогодні: Майже кожна реклама супроводжується посиланням на вебсайт, пропозицією підписатися на Twitter або навіть сканувати з екрану QR-код, щоб додати компанію в Snapchat. Телереклама без посилання на сайт така ж старовина, як ламповий комп'ютер.

11. Цивільні майданчики для дискусій

Передбачення: «Жителі міст і країн зможуть вести дискусії в інтернеті на політичні питання, а також на тему планування міського середовища і безпеки».

Сьогодні: Більшість новинних сайтів дозволяють читачам обговорювати замітки в коментарях. Інші створюють для цих цілей форуми. Але наймасштабніший ефект надали Twitter і Facebook, що зіграли не останню роль у революціях в Лівії, Тунісі, Єгипті, а також в американському русі Black Lives Matter.

12. Сайти по інтересам

Передбачення: «Онлайн спільноти будуть формуватися за інтересами, а не за місцем розташування, як було раніше».

Сьогодні: Величезна кількість новинних сайтів і онлайн спільнот спеціалізуються на одній темі. Відмінний приклад - Reddit, який поділений на різні «субреддіти», які зосереджені на конкретній темі, а не на соціальних зв'язках або географії.

13. Сервіси для управління проектами

Передбачення: «Менеджери проектів, які збирають команду, зможуть зробити це онлайн - описати проект, отримати рекомендації від потрібних людей».

Сьогодні: Безліч програм дозволяють робити спільні проекти. Взяти, наприклад, GitHub.

14. Онлайн рекрутинг

Передбачення: «Так і навпаки, люди, які шукають роботу, зможуть знайти її онлайн, створюючи профайли своїх інтересів, потреб і навичок».

Сьогодні: Сайти, на зразок LinkedIn, дозволяють завантажувати резюме та шукати роботу на основі особистих інтересів. А роботодавці можуть шукати підходящих кандидатів, виходячи з їх навичок.

15. Соціальні мережі для підприємців

Передбачення: «Компанії теж зможуть шукати підряди, будь то будівництво, створення фільму або рекламна компанія. Це допоможе як великим компаніям, які зможуть віддати на аутсорс роботу, якої вони зазвичай не займаються, так і невеликим фірмам, які тільки почали діяльності і шукають перших клієнтів ».

Немає коментарів: