2017/02/09

Єфремов прогнозує Путіну "капут" на виборах (відео)

"А может и до дряблости я буду тут как раб грести".




 Актор і сатирик з РФ Михайло Єфремов висміяв президентські вибори в Росії. У віршах описується спілкування Володимира Путіна з кандидатами на пост глави РФ і народом. Відповідне відео під назвою "Путін капут" опубліковано в YouYube.

 Путін у виконанні Єфремова не хоче йти з посади президента та соромить росіян за зраду. Сатирик використовує сміливі рими та іронічно описує всю політичну ситуацію, пов'язану з постом президента. "За меня еще в завале все голосовали, А сейчас за колбасу я вообще на вас…", - сказав Єфремов, граючи Путіна.


Мне с моими близкими

смешно болтать с огрызками.

У меня и так работа:

мне еще летать охота,

Впахивать с колхозником,

бредить с каматозником,

Плыть в морях, ходить во храм,

Гладить деток по вихрам ,

Всех пугать, за всеми зырить,

Гнать, держать. Пилить и тырить,

Целовать тигрицу в пуп,

Ты уже, по-ходу, труп!

Я говорю: вам что, дебаты?

А они: сдавай дела ты!

Поищи себе, Володь,

Других каких-нибудь пороть.

Я говорю им: "Вашу мать!

Вы видно перебрали?

Да как вы можете менять

МЕНЯ на переправе?"

Я говорю: "На вас креста нет!

Вы рехнулись к февралю!

Без меня у вас не встанет

Даже солнце!", - говорю.

Користувачі мережі висловили підтримку акторові.
 styler

Немає коментарів: