2018/06/18

Доктор Комаровський: у другому турі я виграю у будь-якого кандидата в президенти

Відомий лікар-педіатр Євген Комаровський заявив, що не балотуватиметься в президенти України на наступних виборах, оскільки не хоче наражати на небезпеку своїх близьких.






«Сьогодні я скажу, що йду в президенти, а завтра у моєї дитини знайдуть наркотики, а про мою дружину почнуть писати гидоту. Я маю право ризикувати ними? Ви вважаєте, я маю право ризикувати своїми дітьми? » - сказав лікар.

За його словами, він упевнений, що виграв би у другому турі президентських виборів у будь-якого політика, якби балотувався.


«Як тільки я скажу, що я кудись йду, я прекрасно знаю, що я переговорю будь-якого політика України, що в другому турі з будь-якою людиною, я переможу. Точно! Я не маю можливості ризикувати життям своїх близьких! »- заявив Комаровський.

Він вважає, що якщо політик не хоче брехати і красти і у нього є принципи, то його «будуть кожен день розмазувати і перетворювати в лайно».

«Зараз купа мерзотників і негідників організовують проти мене інформаційні кампанії»- каже Комаровський.


За словами лікаря, він не бачить для себе політичних перспектив, «в країні де депутат може вдарити людину в прямому ефірі і залишитися безкарним».
Джерело

Немає коментарів: