2018/04/24

"Арья Старк із Закарпаття": Аліна Паш презентувала неймовірний кліп

 Бітанґа-хуліганка із Закарпаття



Несподіваний жіночий реп та яскравий віжуал подарувала нам співачка Alina Pash у своєму дебютному кліпі Bitanga.


«Бітанґа — означає хуліган. Ще кажуть — шибеник. Непосидюча дитина, за чиїми витівками неможливо встигнути», — пояснює авторка.

«Так мене називав мій дідусь, — говорить Alina Pash. — Мені намагалися нав’язати образ принцеси, але я — інша. Пацанка із зразкової сім’ї. Пам’ятаю, як дідусь злився: я крала гарбуза з сусідніх полів, щоб робити опудала, а він кричав: Бітанґо! Мамку ти солодку!».

«З самого дитинства я «робінгудила». Я Арія Старк з Закарпаття, трясця твоїй матері!»

Неймовірні капелюхи стиліст Валерій Топал створював просто на голові Аліни з підручних матеріалів: штанів, кофт, шматків тканин і, звичайно, квітів. У кожному кадрі — квіти з різних куточків Закарпаття (всього близько 40 видів).

Саунд-продюсером дебютного відео Аліни виступив Сурен Томасян, який раніше співпрацював з Іваном Дорном. Аліна Паш відома тим, що у 2015 році брала участь в шоу «Х-фактор. Сезон 6».
Джерело

Немає коментарів: