2017/08/25

25-річний хлопець перетворив себе в ельфа

25-річний аргентинець Луїс Падрон (Luis Padron) - шанувальник світу фентезі. 





Молода чоловік мріє бути схожим на ельфа і Дракулу одночасно, пише cosmo.ru.

Щоб наблизитися до образу мрії, Луїс Падрон витратив уже близько $ 50 тисяч і зупинятися не збирається. У кабінеті хірурга Падрон видалив з щік грудки Біша, щоб зробити вилиці чіткими, зробив пластику носа, кілька процедур лазерної епіляції, змінив форму губ і лоба за допомогою філерів, а також змінив лінію росту волосся - тепер вона в формі серця.

«Я завжди хотів виглядати в стилі" фентезі ". Я працюю над собою, щоб кожен день бути краще. У мене є свої ідеали краси, і далеко не всім вони подобаються. Але я не звертаю уваги на слова людей і живу так, як мені подобається », - каже хлопець.

У Instagram Луїс охоче розповідає про свої трансформації, а також ділиться думками і переживаннями. В одному з постів молодик зізнався, що готується стати частиною важливого кінопроекту.




Немає коментарів: