Такі показники "Укрзалізниця" вже заклала у свій фінансовий план.
Частина експертів погоджується, що підвищувати треба, адже нові вагони нема за що купувати, однак інша сторона вбачає у цьому бажання компанії збагатитись.
В "Укрзалізниці" виправдовуються і скаржаться на великі збитки від заниженого тарифу на пасажирські перевезення. Їх частково перекривали прибутками від вантажних. Однак зараз їхня кількість суттєво зменшилася.
Експерти в свою чергу переконують, що залізничники дарма скаржаться, бо лише цього року компанія взяла чистого прибутку на понад мільярд гривень.
Експерти радять "Укрзалізниці" зробити свої витрати прозорішими, скоротити кількість працівників і реструктуризувати кредитні борги. Та головне – побороти корупцію всередині. Тоді й кошти на вагони знайдуться.
Натомість колишній урядовець, а тепер радник голови правління "Укрзалізниці" Олександр Кава зазначив, що остаточне рішення про здорожчання проїзду ухвалюватиме Кабмін. Аби зберегти існуючі ціни на квитки уряду доведеться знайти гроші на дотацію монополісту. А поки уряд буде вирішуватиме, українці і далі подорожуватимуть в старих вагонах за немаленькі кошти.
Джерело:24 Канал
Експерти в свою чергу переконують, що залізничники дарма скаржаться, бо лише цього року компанія взяла чистого прибутку на понад мільярд гривень.
Експерти радять "Укрзалізниці" зробити свої витрати прозорішими, скоротити кількість працівників і реструктуризувати кредитні борги. Та головне – побороти корупцію всередині. Тоді й кошти на вагони знайдуться.
Натомість колишній урядовець, а тепер радник голови правління "Укрзалізниці" Олександр Кава зазначив, що остаточне рішення про здорожчання проїзду ухвалюватиме Кабмін. Аби зберегти існуючі ціни на квитки уряду доведеться знайти гроші на дотацію монополісту. А поки уряд буде вирішуватиме, українці і далі подорожуватимуть в старих вагонах за немаленькі кошти.
Джерело:24 Канал
Немає коментарів:
Дописати коментар