2016/12/20

Савченко заявила про наказ Порошенко знищити її

Народний депутат України Надія Савченко заявила, що адміністрація президента України Петра Порошенка вже отримала наказ знищити її фізично.




 «Що мене виключатимуть з партії і те, що зі мною згодом буде, я знала. Те, що адміністрація президента вже отримала наказ зробити все, щоб мене знищити, заарештувати, а якщо не вийде, то повісити на мене все, що вони хочуть. Ну або просто знищити фізично ... Я до цього готова, і знаю числа і дні, коли це буде відбуватися », - наводить її слова NewsOne.



«Я не дурна, і я все розумію. І можу прорахувати всі їхні кроки. Мене не лякає і не дивує той бруд, який відбувається в нашій політиці », - заявила Савченко.
За її словами, люди вже починають розуміти, що відбувається насправді.

«Незабаром все зрозуміють, що і попередня влада була злочинною, і нинішня така ж», - стверджує вона.

Також Савченко розповіла, що переговори з главами ДНР і ЛНР спочатку були складними.

«Ми обмінялися звинуваченнями, але зрозуміли, що потрібно починати чути один одного і працювати на результат», - заявила вона.

Нагадаємо, 15 грудня Савченко була виключена з партії «Батьківщина» у Верховній Раді України.

Немає коментарів: